Meg

Tromsdalen, Troms, Norway
Jente på 21 år. Jobb, turn, søvn, barn, livet, kjærligheten og vennskap.

søndag 1. mai 2011

Innkommende varer!

Jeg kan ikke bare skrive seriøse innleg. Da blir det bare å komme innlegg en gang i uka, og det er litt lite!

Jeg har bestilt et par ting på nett, og gleder meg syykt til å få dem i posten :D

Det første jeg har bestilt er Betakaroten fra Betakaroten.no. Noen mener kanskje dette ikke er den beste måten å bli brun på, men hvis jeg skal få en ok brunfarge må jeg enten være i syden i 8 uker, eller ta sol hver dag i over en måned, og det er allefall ikke bra for huden!


Det andre er en Big Bang Theory t-skjorte heelt fra USA!



Jeg har ønska meg den veldig lenge! Den kommer levert på døra! på mandag!

Det siste jeg har bestilt er sminke fra ELF .
Hypershine lip gloss farge Fairy:
Brightening eye liner farge plum:
Powder brush:

Luscious liquid lipstick farge raspberry:
Mineral booster farge Sheer:

 Angled eyeliner brush:
Lipstick farge Pouty petal:
Og så fikk jeg med Eyeshadow collections; everyday basics gratis!

Tilsammen for all sminken betale jeg 200kr! Er superbillig!






 











 
 








 








 








 








 








 








   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar