Meg

Tromsdalen, Troms, Norway
Jente på 21 år. Jobb, turn, søvn, barn, livet, kjærligheten og vennskap.

lørdag 30. april 2011

Barn og prevensjon

I går kveld(jeg har en merkelig døgnrytme) drømte jeg at jeg var gravid, mer bestemt i slutten av graviditeten. Jeg kunne ikke skimte en tilstedeværende barnefar, men jeg var liketil lykkelig. Drømmen var ufattelig virkelig, og der jeg gikk og strøyk meg på magen, følte jeg meg veldig hjemme.
Jeg vet at når en jobber i barnehage kan man bli veldig barn-syk, men dette er ekstremt. Hadde jeg vært i et stabilt forhold nå, hadde jeg syntes litt synd på ham.
I følge en nettside om drømmetydning vil det å drømme om være gravid, tilsi at en kan være gravid;

 
"Hvis du er kvinne og drømmer du er gravid bør du ta en graviditetstest. Det kan også være en advarsel om at du blir gravid hvis du ikke er forsiktig. Drømmen kan alternativt bety at du kan bli misfornøyd med en mann. Hvis du i virkeligheten er gravid betyr denne drømmen at alt vil gå bra. Hvis du er en mann, er drømmer om dette en advarsel mot kortvarige forhold."
 
 Akkurat nÃ¥ har jeg p-stav i armen, sÃ¥ gravid kan jeg nok ikke være, men jeg skal ta den ut om en mÃ¥ned og gÃ¥ pÃ¥ p-piller i 3 mÃ¥neder, jeg fÃ¥r være ekstra forsiktig da!

 
Jeg gleder meg sånn til å bli mor selv en dag, og kommer til å bli hjerteknust hvis det viser seg at jeg ikke kan få barn selv. Nå har jeg jo bestemt meg for ikke å få barn før jeg er ferdig utdannet, men man kan ikke planlegge alt her i livet. Nå skal jeg jo da sette inn ny P-stav i begynnelsen av september, som sitter inne i 3 år, men jeg kan jo ta den ut før om jeg vil.













Se noe sÃ¥ herlig! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar